Het inbrengseizoen voor de winter is weer begonnen!Voor bestaande inbrengers, en nieuwe inbrengers die bericht hebben gehad, is het mogelijk om kleding in te brengen voor het najaar en de winter. De inname is van 1 juni tot en met 30 september. Ook buiten openingstijden kunnen spullen gebracht worden in het tuinhuisje bij het winkeltje. (Zelfs tijdens de vakantie).Graag alle spullen duidelijk aan de buitenkant voorzien van naam, nummer en inbrengdatum. En de spullen goed dichtmaken/afsluiten omdat ze gestapeld worden.
Op bevrijdingsdag (dinsdag 5 mei) is de winkel 's ochtends NORMAAL GEOPEND! (Dus van 09.00 uur-12.00 uur)Dus.... voor iedereen die nog vrij is, nog een leuke kans om gezellig samen met je kinderen te komen shoppen!(De rest van de week zijn de openingstijden ook weer normaal.)
Tijdens deze twee weken meivakantie is de winkel ALLEEN GEOPEND op de beide woensdagen. (De rest van de dagen werken we achter de schermen extra veel om heeeeeel veel moois uit te zoeken!)Dus...: Op de woensdagen 22 en 29 april is de winkel gewoon OPEN van 9-12 uur en 's avonds van 18.30-20.30 uur. Op de dinsdagen en donderdagen is de winkel GESLOTEN.Op dinsdag 5 mei is de winkel ook gewoon geopend van 9-12 uur.Tip: Leuk vakantie-uitje samen met je kinderen? Of nog snel even iets oranjes scoren voor Koningsdag? Welkom!
Zoals ieder jaar geldt er per 1 maart een innamestop voor zomerkleding. De voorraad spullen die nog uitgezocht gaat worden is compleet! Iedere week (tot 1 juni a.s.) zal de collectie in de winkel aangevuld gaan worden met heel veel leuke nieuwe items! Kom geregeld langs om echte pareltjes te scoren!De innameperiode voor de winterspullen start zoals altijd op 1 juni.
Van 23-28 februari is het voorjaarsvakantie. Zoals gewoonlijk is de winkel dan GESLOTEN.De winkel is ALLEEN OPEN op woensdag 25 februari; 's morgens van 09.00-12.00 uur en van 18.30-20.30 uur.Kom gezellig langs om iets leuks te shoppen! Het belooft deze week prachtig mooi lenteweer te worden!!!