START 1-euro-ZOMEROPRUIMING ZATERDAG 27 JUNI OM 08.30 UUR!Ook al zijn er zaterdag tropische temperaturen voorspeld, toch starten we met de 1-euro verkoop!. Houd zelf je gezondheid in acht, drink genoeg, blijf niet te lang in de hitte, kom anders volgende week nog eens terug ! Ook volgende week is er nog steeds 1-euro-opruiming.Op het terras op ons erf kun je zaterdag heerlijk zelfgemaakt gebak/koek/cake kopen! Heerlijk met een kopje koffie of een glaasje ranja na het winkelen, of wie weet neem je een aantal stukjes taart/ halve cake/koekjes mee naar huis? Dat kan ook! de volledige opbrengst van het terras gaat naar de Verjaardagsbox. Er zal ook een standje zijn waar je meer informatie kunt krijgen over dit prachtige goede doel. Alles gebakken/verzorgd door vrijwilligers!En wie weet heb je zin in een fijn boek of een leuk tijdschrift voor op vakantie! Te koop voor een vrije gift voor de Verjaardagsbox. Deze boeken en tijdschriften zijn ook gedoneerd voor het goede doel.En wie weet snak je naar een waterijsje? Dit kun je ook kopen op ons erf. De diepvries en de ijsjes worden gesponsord door speeltuin Morskieft en Broodje Speciaal! Ook de opbrengst van de ijsjes gaat naar de Verjaardagsbox.Tot zaterdag of volgende week!!!!3625dbb6-3b96-461d-858d-c9b0d862d940.JPG 291.22 KB
TWEE WEKEN LANG 50%-ZOMER-OPRUIMING!Op dinsdag 16 juni start de 50%-zomer-opruiming! Op (bijna) alles in de winkel geldt 50% kassakorting! Deze opruiming is op dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 juni. En ook op dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 juni. De openingstijden zijn gewoon "normaal". Gekochte spullen kunnen 48 uur retour gebracht worden.Na de 50%-opruiming start op zaterdag 27 juni de 1-euro-opruiming. Info daarover volgt later.
Het inbrengseizoen voor de winter is weer begonnen!Voor bestaande inbrengers, en nieuwe inbrengers die bericht hebben gehad, is het mogelijk om kleding in te brengen voor het najaar en de winter. De inname is van 1 juni tot en met 30 september. Ook buiten openingstijden kunnen spullen gebracht worden in het tuinhuisje bij het winkeltje. (Zelfs tijdens de vakantie).Graag alle spullen duidelijk aan de buitenkant voorzien van naam, nummer en inbrengdatum. En de spullen goed dichtmaken/afsluiten omdat ze gestapeld worden.
Op bevrijdingsdag (dinsdag 5 mei) is de winkel 's ochtends NORMAAL GEOPEND! (Dus van 09.00 uur-12.00 uur)Dus.... voor iedereen die nog vrij is, nog een leuke kans om gezellig samen met je kinderen te komen shoppen!(De rest van de week zijn de openingstijden ook weer normaal.)
Tijdens deze twee weken meivakantie is de winkel ALLEEN GEOPEND op de beide woensdagen. (De rest van de dagen werken we achter de schermen extra veel om heeeeeel veel moois uit te zoeken!)Dus...: Op de woensdagen 22 en 29 april is de winkel gewoon OPEN van 9-12 uur en 's avonds van 18.30-20.30 uur. Op de dinsdagen en donderdagen is de winkel GESLOTEN.Op dinsdag 5 mei is de winkel ook gewoon geopend van 9-12 uur.Tip: Leuk vakantie-uitje samen met je kinderen? Of nog snel even iets oranjes scoren voor Koningsdag? Welkom!